TAVOITTEENA TUNNETTU JA HALUTTU BRÄNDI

Suomen suurimmat kesähäät tanssittiin toistamiseen heinäkuussa 2017, kun Festarihäät palasivat Tikkurila Festivaalin päälavalle. Kaikki alkoi Asokotien halusta rakentaa brändiään tunne ja mielenkiinto edellä. He kertoivat meille aidosta halustaan auttaa nuoria pareja elämän alkuun. – Missiomme kiteytyy sloganiin ”Onnella on osoite”, Asokotien markkinointipäällikkö Jaana Lahtinen kertoo.

Kehitimme Festarihäiden konseptin mielenkiintoisen ajattelun kautta tuomaan missiota esille kiinnostavalla ja erottuvalla tavalla. Festarihäissä Asokodit tarjoaa yhdelle onnekkaalle pariskunnalle huiman vihkimistilaisuuden Tikkurila Festivaalin päälavalla monituhatpäisen festariyleisön edessä sekä upeat hääjuhlat festivaalin VIP-alueella. Sponsoroidun hääjuhlan lisäksi hääparin yhteistä taivalta vauhdittaa myös Asokotien tarjoama häälahja – vuoden ilmainen asuminen Asokodissa.

Kuten toimitusjohtajamme Jan Grehn sanoo:

– Festarihäät on tällä hetkellä yksi mielenkiintoisimmista ja erottuvimmista sisältömarkkinoinnin ja tapahtumayhteistyön konsepteista.


Kaksiosainen ja monikanavainen

Festarihäiden kampanja koostuu kahdesta osasta: ensin haetaan morsiuspareja mukaan, sitten yleisö saa äänestää suosikkiaan viiden finalistin joukosta. Kampanjan näkyvyyttä  on rakennettu tv- ja radio-mainonnalla, ulkomainonnalla, PR-viestinnällä sekä sosiaalisen median kautta. Viestinnän ytimestä löytyi kampanjasivu onnellaonosoite.fi.

Kesän 2017 voittajapari julkistettiin 10.7. ja itse festarihäätapahtuma oli 21.7. Tikkurila Festivaalilla. Tapahtumaa seurasi monituhatpäinen yleisö ja kaiken kruunasi morsiamen koskettava laulu sulhaselle.

Yleisö ja media innostuivat

Konseptin suosio on ylittänyt moninkertaisesti asiakkaamme odotukset. Vuonna 2016 Erilaista hääunelmaa lähti tavoittelemaan peräti 37 pariskuntaa. Alttaripaikkaa tavoittelevat morsiusparit keräsivät 14 000 yleisöääntä. Facebook-sivu aktivoi yli 10 000 tykkäystä sekä lähemmäs 1000 jakoa ja kommenttia. Ostetun median lisäksi kampanja sai paljon ansaittua huomiota mediassa; aiheesta oli kymmeniä artikkeleita eri lehdissä.

Konseptin menestys jatkuu – vuoden 2017 festarihäihin oli yhtä paljon halukkaita kuin ensimmäisenä vuotena! Kampanjan oman Facebook-sivun lisäksi Tikkurila Festivaalin ja Tikkurilan seurakunnan somekanavien kautta tavoitettiin tuhansia seuraajia. Tämän lisäksi Radio Suomipop teki suoraa lähetystä häistä kanavalleen.

vv_web_tyot_alasivu_v3b_asokodit_20160811_je

We make your brand interesting.