Keskikesän ykkösjuhla

Himoksella vietetään juhannuksena Suomen suurimpia mökkibileitä, joiden kohderyhmänä on nuoret aikuiset. Himos Juhannuksen visuaalinen ilme on ollut viime vuosina hieman sekava, mikä on aiheuttanut haasteita brändin tunnistettavuudelle. Ilmettä haluttiin selkiyttää unohtamatta kuitenkaan energisyyttä ja runsautta. Vastavirralle annettiin vapaat kädet tehdä tapahtumalle tunnistettava, erottuva ja mukaansatempaava visuaalinen ilme, joka ilmentää keskikesän energistä ykkösjuhlaa.

Runsasta mutta selkeää

Himos Juhannuksen brändille lähdettiin luomaan energistä festaritunnelmaa tuomalla iloa ja yöttömän yön aktiivisuutta visuaaliseen ilmeeseen. Värimaailma haluttiin rajata kolmeen väriin. Ne on valittu kesän raikkaista, kepeistä ja iloisista väreistä, jotka nousevat upeasti esille Himoksen vehreästä maisemasta. Pääväriksi valikoitui Vuoden Pantone -väri, koralli. Tämä vuoden trendikkäin ykkösväri nousee hyvin esille sekä tummasta ja vaaleasta ja kuvastaa rohkeasti energisyyttä. Parasta korallissa juhannukseen liittyen on, että yöttömän yön aurinko näyttäytyy usein sen värisenä!

Ilmeen muotokielessä korostuu eteenpäin pyrkiminen. Tapahtumalle suunniteltu uusi typografia nojaakin aktiivisuuteen: logon kirjaimet muodostuvat kahdesta osasta, jotka animoituna tuovat syvyyttä ja mielenkiintoa liikkeeseen.

LOPPUTULOKSENA TUNNISTETTAVA JA EROTTUVA TAPAHTUMAILME

Onnistuimme luomaan Himos Juhannukselle tunnistettavan ja persoonallisen tapahtumailmeen, jonka avulla tämä keskikesän ykkösjuhla erottuu muista juhannustapahtumista edukseen. Erityisesti ilmeelle suunniteltu värimaailma on saanut runsaasti kehuja – se nostaa upeasti esiin niin synkemmät heviyhtyeet kuin värikkäät hiphopparitkin!

We make your brand interesting.