Tena Laatuaikaa!

TENA-Inkontinenssisuojien valmistaja Essity halusi hyödyntää laajaa tutkimusta. Sen tuloksena todettiin TENA Pants Inkohousujen ja Flex Vyösuojien vähentävän huomattavasti hoitajien työtaakkaa sekä vaihtoihin menevää aikaa. Haasteena oli, että tuotteet kustantavat hieman enemmän kuin perinteiset teippi- ja kourusuojat, joten viestille haluttiin mielenkiintoa herättävä kärki.

UUSI VIESTINTÄKONSEPTI KITEYTTI MARKKINAJOHTAJAN TUOTTEIDEN HYÖDYN VAATIVALLE AMMATTIASIAKASRYHMÄLLE.

Päättäjille ja vanhustyön johdolle on tärkeintä asiakkaiden ja henkilöstön hyvinvointi, ja itse hoitajille myös oma hyvinvointi. Tuloksena oli TENA LAATUAIKAA. Konsepti jalkautettiin onnistuneesti alan tärkeimmillä ammattilaismessuilla, ilmoittelussa sekä myyjien avuksi tuotetulla videolla.

We make your brand interesting.