Putkiliikkeestä onnellisten ihmisten kotien rakentajaksi

Vuosikymmenien ajan putkiliikkeenä tunnetun Trion strategiana on kasvaa voimakkaasti. Kilpaillulla korjausrakentamisen alalla kasvu vaatii erottuvaa positiointia ja siitä selkeästi viestivää brändiä. Emme lähteneet kiillottamaan tai korjaamaan Trion vanhaa brändimielikuvaa, vaan puhtaalta pöydältä rakentamaan jotain aidosti Triomaista, erilaista ja puhuttelevaa. Kiteytimme yhdessä Trion kanssa kiinnostavan asiakaslupauksen, loimme houkuttelevan brändi-ilmeen ja teimme markkinointisuunnitelman ohjaamaan toimintaa. Viestinnän ytimestä löytyy rakentamamme www-sivu lvi-trio.fi.

Vetovoima ja kiinnostus kasvaneet laajasti

Vahvaa brändiä ei rakenneta pintaa kiillottamalla, vaan on mentävä syvemmälle ajatteluun ja toimintaan. Brändityön alussa avainasemassa oli herättää Trion sisäinen palo omaa toimintaa kohtaan.

Vastavirran kanssa mielenkiinnon herättäminen on lähtenyt hyvin liikkeelle. Isona asiana on se, että ensimmäisenä herätettiin mielenkiinto meissä itsessämme, kuinka makea juttu tämä onkaan, mitä Triossa tehdään. Meidän koko ajattelumalli on käännetty: enää me ei haluta olla vain putkiliike, vaan tehdä onnellisten ihmisten koteja. Koko tämä filosofia on nyt tarttumassa meidän omaan organisaatioon ja kentällekin. – Kosti Kerve, toimitusjohtaja, Trio Korjausrakentaja Oy

Brändin vetovoima on lisääntynyt nopein askelin myös uuden ilmeen ja asiakaslupauksen myötä. Näkyvät toimenpiteet ovat auttaneet Trioa voittamaan tärkeitä tarjouskilpailuja. Myös kilpailijat ovat noteeranneet Trion menestyksen.

Kentältä on tullut viestiä niin asiakkailta kun kilpailijoiltakin, että meidät on nyt noteerattu! Meille talon sisällä on tullut uusi ajattelumalli, että markkinointi ei ole vain kulu, vaan sillä voidaan kasvattaa ja lisätä liiketoiminnan kannattavuutta. – Kosti Kerve

Voiko PUTKIREMONTti olla HELPOSTI LÄHESTYTTÄVÄ?

Putkiremontti. Heti nousee karvat pystyyn, kun kuuleekin tuon termin! Triolla on tehty paljon työtä inhimillisemmän ja miellyttävämmän putkiremontin eteen, mutta mielikuvat ovat sitkeitä. Lähdimme miettimään, miten kertoisimme putkiremontin kulusta kiinnostavasti ja helposti lähestyttävällä tavalla. Loimme Onni-hahmon, joka näyttää animaatiossa, miten homma sujuu välittävien ammattilaisten käsissä. Eihän se putkiremontti niin pelottavalta tunnukaan?

We make your brand interesting.